لاک ناخن, لاک ناخن جدید

 سوهان زدن ناخن و استفاده از لاک ناخن

لاک ناخن جدید

سوهان زدن ناخن و استفاده از لاک ناخن

برای آنکه ناخن های خوش فرم، زیبا و مرتب داشته باشید یکی از ضروری ترین مراحل استفاده از سوهان ناخن است. با استفاده از یک سوهان ناخن می توان فرم ناخن را به حالت دلخواه درآورد و نظم یکسانی برای تمام انگشتان ایجاد نمود.

مراحل مختلفی برای انجام مانیکور وجود دارد که یکی از اصلی ترین آن ها سوهان کشیدن و پس از آن استفاده از لاک ناخن برای دیزاین آن می باشد. برای آنکه کار سوهان کشی ناخن ها را به درستی انجام دهید باید از یک وسیله مناسب استفاده کنیدگ ناخن شما باید به اندازه دلخواه کوتاه شود و با استفاده از یک سوهان تیز و مناسب به حالت دلخواه در آید. پس از فرم دهی به ناخن ها می توان با یک لاک ناخن جدید رنگ دلخواه را برای آن ها ایجاد کرد.

انتخاب سوهان مناسب

سوهان ها انواع مختلفی دارند. سوهان فلزی سمباده ای و سوهان های کریستالی بسیار مناسب و خوش قیمت هستند. برای آنکه در خانه به راحتی ناخن هایتان را مرتب کنید و بدون نیاز به مانیکوریست خودتان آرایش دست هایتان را به انجام برسانید یک سوهان مناسب تهیه کنید. در صورت لزوم میتوانید از سوهان برقی هم استفاده کنید تا کارتان راحت تر و سریع تر انجام شود اما هزینه بالا خرید سوهان برقی شاید کمی غیر منطقی ب نطر برشد.

آنتخاب لاک ناخن مناسب

ضمن انتخاب یک سوهان خوب برای حالت دادن به ناخن ها باید از یک لاک ناخن مناسب برای زیبا سازی آن نیز استفاده کنید. برای تهیه لاک ناخن جدید خود سعی کنید به سراغ برندهای معتبر و باکیفیت بروید.

از نظر کیفیتی و تنوع رنگی لاک ناخن جدید لچیک بهترین گزینه برای انتخاب می باشد. با مراجعه به سایت این مجموعه می توانید رنگ دلخواه لاک ناخن جدید خود را از طریق برند لچیک تهیه فرمایید و بدون آنکه آسیبی به سلامت ناخن هایتان وارد شود زیبایی آن ها را فراهم آورید.

فرم ناخن

برخی از بانوان ناخن های گرد را دوست دارند و برخی مستطیلی، خیلی از خانم ها نیز به سراغ ناخن های بیضی یا نوک تیز می روند . با توجه به فرم دست و انگشت هایتان می توانید یک مدل مناسب را انتخاب کرده و با سوهان حالت منتخب را به ناخن ها بدهید. بعد از فرم دهی به ناخن ها بر اساس حالت ایجاد شده می توانید از یک لاک ناخن با رنگ مناسب استفاده کنید. خیلی از خانم ها فرنچ کردن را دوست دارند و با یک لاک سفید به فرنچ ناخن هایشان می‌پردازند.

فرنچ کردن ناخن

در واقع فرنچ کردن ناخن هایی که یک شکل و یک اندازه هستند زیبای خاصی به دست ها می دهد، در این نوع آرایش سر ناخن به صورت گرد یا مربعی سفید می شود و قسمت های دیگر با برق ناخن پوشانده می شود. شما خانم های عزیز می توانید از لاک ناخن لچیک به رنگ سفید برای آرایش دست هایتان به شکل فرنچ استفاده کنید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *