مداد ابرو, مداد ابرو لچیک

مداد ابرو مارک خوب لچیک

مداد ابرو عالی و خوب

امروزه یکی از وسایلی که بیشتر خانم ها از آن استفاده می کنند مداد ابرو است که در واقع استفاده از آن برای بسیاری از خانم ها به عنوان بخش مهمی از میکاپ و آرایش ان ها محسوب می شود و از ان جایی که استفاده راحتی دارد این محصول در کنار سایر لوازم ارایشی طرفداران زیادی دارد. امروزه داشتن ابرو های پهن و کلفت بر خلاف گذشته بیشتر مرسوم است حتی خانم هایی را ممکن است ببینید که به طور طبیعی ابروهای باریکی دارند و سعی می کنند با کمک مداد ابرو، ابرو های خود را پرپشت تر نشان دهند و ژ کمتر خانمی ابروهای خود را تراشیده و یا خیلی نازک می کند زیرا همان طور که گفتیم داشتن ابرو های ابروهای پرپشت زیباتر می کند. در زیبایی آرایش صورت ان چه که بیشتر از هر چیزی اهمیت دارد نوع و حالت ابرو ها است پس برای داشتن یک میکاپ خوب انتخاب لوازم آرایشی با کیفیت و مداد  مناسب برای زیباتر شدن ابرو ها است که این انتخاب باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد ممکن است که در مراجعه برای خرید برند های بسیاری را با قیمت های متفاوت ببینید اما مهم ترین نکته ای که در خرید مداد  بسیار پر اهمیت است توجه به کیفیت مداد  است زیرا که این مداد ابرو وسیله ای است که هر خانم حتی بدون داشتن مهارت خاص در آرایش چهره از آن استفاده می کند. معمولا بیشتر افراد در انتخاب مداد ابرو دنبال مدادی هایی هستند که با رنگ ابروهایشان هم خوانی داشته باشد و رنگ ابرو ها و حالت ابرو کاملا طبیعی به نظر می رسد. ارایش ابرو درست است که کار بسیار راحتی است اما نیاز به تکنیک هایی در انتخاب نوع مداد را دارد.

 

مداد ابرو هاشوری

معمولا بیشتر افرادی که از مداد  استفاده می کنند دارای ابرو های هستند که رنگ های روشنی را دارند و برای همین هم ممکن است که نیاز داشته باشند که روی ابرو ها را پر رنگ و یا حالت ان را کمی تغییر بدهند. برای همین هم بهتر است تا یک رنگ صحیح را برای مداد ابرویتان انتخاب کنید. اغلب کسانی که به دنبال مداد ابرو هستند باید تنها از چند رنگ موجود، رنگی که به ابروی آن ها نزدیک تر است را انتخاب کنند. البته استثنا هم وجود دارد، به این معنی که کسانی که ابرو های بلوند دارند، باید از مدادی استفاده کنند که کمی از رنگ اصلی ابروی آن ها تیره تر باشد ولی حتی این افراد نیز باید نزدیک ترین رنگ موجود به ابروهای خود را انتخاب و استفاده کنند. مطمئنا مداد ابروی تیره رنگ، ابروهایتان را غیر طبیعی نشان می دهد ؛ و در صورت استفاده از رنگ روشن هم تغییری در رنگ ابرو یتان نخواهد شد و ابروهایتان شاید بد شکل و زشت تر هم دیده شود. پس شما در انتخاب مداد  باید رنگی را انتخاب کنید که مناسب رنگ پوست تان باشد زیرا هم به خوبی با ابرو هایتان در می‌ آمیزد و هم خودش را بهتر و زیباتر نشان می ‌دهد.

خوشبختانه امروزه بسیاری از کمپانی های آرایشی هستند که در تولید مداد ابرو تنوع زیادی را در رنگ مداد  به وجود آورده اند و به همین دلیل، هم فرد انتخاب زیادی را خواهد داشت. در انتخاب مداد  مناسب علاوه بر انتخاب صحیح رنگ مداد ، باید که به نوع مداد و این که چگونه کار می کند نیز حتما باید دقت کرد. مداد ابرو خوب _ مداد ابرو مارک خوب _ مداد ابرو هاشوری باید سر نرمی داشته باشد تا به راحتی روی پوست کشیده شود.

 

محصولات لچیک و زیبایی ابرو

یکی از محصولات بسیار بادوام و پر فروش لچیک مداد ابرو ضد آب لچیک است که این مداد با رنگ های غنی و ماندگار در رنگ بندی متفاوت می تواند که تاثیر بسزایی را در حالت بخشیدن و شکل دادن به ابرو ها در خانم هایی که از این مداد استفاده می کنند ببخشد زیرا که در تهیه این مداد فرمولاسیون این محصول به گونه ای است که بعد از کشیدن مداد و استفاده از برس انتهایی آن، رنگ مداد کاملا با ابرو ترکیب شده و نمایی طبیعی به ابرو ها می دهد و هیچ اثری از پخش شدن در اطراف ابرو ها دیده نمی شود این مداد روغنی بوده و از همین رو کاربرد اسان و روانی را دارد.

همان طور که گفتیم کاربرد استفاده از این مداد ابرو Le Chic بسیار اسان است و با استفاده از این مداد ابرو می توانید که خطوطی زیبا، یک دست را برای ابرو هایتان ایجاد کنید این مداد ابرو دارای ماندگاری بالای است که با استفاده از آن می توانید که از جذابیت ابرو هایتان لذت ببرید. متخصصین پوست درباره این مداد ابرو بر این باورند که کیفیت و سلامت این مداد ابرو بسیار بالا است زیرا زیر نظر برترین متخصصان تست شده است که عاری از هرگونه الرژی است در واقع برتری ویژه ان نسبت به سایر برند ها همین ضد آلرژی بودن آن است که در صورت استفاده هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی‌ کند.

مداد ابرو لچیک

در هنگام آرایش صورت هیچ گاه نباید که به ابرو ها و آرایش آن کم توجهی کرد زیرا که وقتی هر روز به آرایش صورت می پردازید و چشم هایتان را نیز ارایش می کنید این ابرو ها هستند که باعث زیبایی چشم ها می شوند و حالت داشتن و رنگ داشتن ابرو بسیار می تواند تاثیر گذار باشد و در این میان استفاده از محصولات خوب و با کیفیت بسیار می تواند که تاثیر گذار باشد. با استفاده از مداد ابرو لچیک می توان که ابرو ها را صاف و مرتب کرد زیرا اولین قدم برای حالت دهی به ابرو استفاده از مداد  مناسب است.

مداد ابرو لچیک برای پر کردن نقاط خالی ابرو، نیز بسیار مناسب است به طوری که از مداد  نوک تیز استفاده کنید.

مداد ابرو لچیک

مداد ابرو لچیک

مداد ابرو

مداد ابرو

بهترین ویژگی مداد ابرو لچیک

* ضد آب

* خاصیت رنگ بخشی به ابرو

*رنگدانه های خالص رنگی

* ماندگاری بالا

* بافت سبک

*دارای برس شانه ای

* حالت دهنده ابرو

* رنگ بندی متنوع

* ساخت آلمان

 

مداد ابرو لچیک یکی از بهترین مداد ابرو ها میباشد.

 

خانم ها همیشه اهمیت زیادی به آرایش کردن می دهند و زیبایی چهره شان برایشان حائز اهمیت است. امروزه نیز با تولید و عرضه لوازم آرایشی متعدد اهمیت و علاقه آن ها نسبت به آرایش کردن و زیبا جلوه دادن صورتشان بیشتر شده است. در فروشگاه های لوازم آرایشی قطعاً تعداد محصولات زیادی موجود است اما شما باید با انتخاب کردن بهترین ها زیبایی و کیفیت آرایش چهره تان را چندین برابر کنید.

ابرو یکی از اعضای صورت است که تاثیر شگفتی در زیبا نشان داده شدن چهره تان دارد. شما می توانید با طراحی موقت ابرو و فرم دادن به آن ها حالت چهره خود را تغییر دهید. طراحی ابروها تاثیر زیادی در سن ظاهری شما دارد . اگر بتوانید با زیبایی هرچه تمام تر ابرو هایتان را به فرم ایده‌آل در بیاورید قطعاً سن شما پایین تربه نظر خواهد رسید.

از این نکته غافل نشوید که طراحی درست ابروها جدا از زیبا نشان دادن چهره شما، تاثیر زیادی در حالت نمایش چشم هایتان دارد پس در نظر داشته باشید که فرم ابروهایتان باعث می شود چشم هایتان زیبا یا زشت به نظر آید. شاید در نظر شما تنها روش طراحی ابرو ها تاتو کردن است اما امروزه می توان گفت که تاتو تنها روش فرم دهی به ابرو ها نیست و می توان با خرید یک مداد ابرو به راحتی فرم آن را به ایده‌آل ترین صورت تغییر داد .

در گذشته بیشتر خانم ها با وجود علاقه فراوان به طراحی کردن ابروهایشان از این کار منصرف می شدند زیرا آن ها از روش تاتو کردن و خونریزی واهمه و ترس داشتند. اما امروزه با عرضه مداد ابرو به عنوان یک محصول آرایشی این خانم ‌ها نیز می ‌توانند بدون وحشت و درد به راحتی ابرو هایشان را در منزل با بکار گرفتن چند راهکار ساده طراحی موقت کنند.

سهولت در پیاده سازی یک فرم مناسب بدون نیاز به هزینه و وقت زیاد از مزایای مصرف مداد ابرو است . افرادی که به طور روزانه در منزل آرایش می کنند می توانند با به کار گیری یک مداد ابرو خوب، کیفیت و زیبایی کارشان را بهتر و شکیل تر کنند.

با در نظر گرفتن این مطلب که شما علاقه زیادی به جذابیت چهره تان دارید بهتر است که به سلامتی و زیباییتان اهمیت دهید و محصولی عالی را خریداری کنید تا ضمن لذت بردن از آرایش چهره تان، سلامتی تان نیز تضمین شود. با تهیه لوازم آرایشی درجه یک و استاندارد به راحتی می توانید از سلامتی خود مراقبت کنید و بدون ترس آرایش دلخواه تان را انجام دهید. همچنین بهتر است که هر شب قبل از خواب آرایش انجام شده در طول روز را پاک کنید تا پوستتان آسیب نبیند.

شما می توانید با استفاده از مداد ابرو قسمت های خالی ابرو را پر کنید و یا فرم آن ها را عوض کنید در صورت خریداری بهترین مداد ابرو مارک خوب می توانید نتیجه مطلوبی را رقم بزنید، در نظر داشته باشید که راز داشتن یک آرایش خوب بهره گیری از لوازم آرایشی استاندارد و ماندگار است.

زمانی که می خواهید مداد ابرو تهیه کنید توجه کنید که رنگ آن تاثیر زیبایی را کم یا زیاد می کند. پس در انتخاب رنگ مداد ابرو بیشترین حساسیت را به خرج دهید و برای انتخاب آن نهایت حوصله را به کار گیرید.

رنگ مداد ابرو زمانی روی چهره شما زیبا دیده می شود و با ظاهرتان ست می شود که طبق رنگ پوست و رنگ موها و ویژگی های صورتتان انتخاب شده باشد. مداد ابرو لچیک رنگ های محبوبی دارد که به صورت آنلاین می توانید آن ها را مشاهده کنید .

انتخاب مداد ابرو با رنگ خیلی روشن یا خیلی تیره گزینه مناسبی نیست ، همیشه طبیعی بودن حالت ابرو ها و ملایم و متعادل بودن آرایش بهترین نتیجه را حاصل می نماید .

بهترین گزینه ای که به عنوان رنگ مداد ابرو می توانید انتخاب کنید این است که رنگ مداد ابرو یک یا دو پرده روشن تر از رنگ موهایتان باشد، این انتخاب باعث می شود تا هم رنگ مورد نظر بر روی ابروها خودش را عالی و یکدست نشان دهد و هم آرایش چهره تان زیبا و دلنشین تر جلوه کند.

شما می توانید با تهیه کردن مداد ابرو لچیک که برای تمامی سلیقه ها تولید شده است همان محصول مورد نظر و نتیجه دلخواه را شاهد باشید .

مداد ابرو لچیک هم برای ابرو های روشن و هم ابروهای تیره رنگ های ایده آلی را در مارکت خود عرضه نموده تا انتخاب شما را آسان تر کند.

مداد ابرو لچیک محصولی پرکاربرد و ایده‌آل است که رنگ دهی بسیار بالایی دارد، ماندگاری بالای مداد ابرو لچیک یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد به این لوازم آرایشی است. شما می توانید برای پر کردن ابروها از این محصول بهره بگیرید، همچنین در نظر داشته باشید که این محصول هیچ حساسیتی به چشم های شما نمی دهد و نیاز نیست هیچ نگرانی به خود راه دهید، با خریداری مداد ابرو لچیک علاوه بر جلوگیری از ریزش تار های ابروها به تقویت ابرو ها نیز کمک خواهد شد . روی درب مداد ابرو لچیک برسی است که با استفاده از آن می توانید پس از کشیدن طراحی دلخواه ابروهایتان را شانه کرده و خوش حالت کنید.

مهم ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی مداد ابرو لچیک این است که ضد آب است و شما می توانید در مجالس و مهمانی های طولانی نیز بدون استرس از آن استفاده کنید و نهایت لذت از مهمانی را ببرید ، حتی نوع ضد اب این محصول در طول مدت زمانی که ورزش می کنید نیز زیبایی چهره تان را حفظ خواهد نمود .

 

 

 

 

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “مداد ابرو مارک خوب لچیک

  1. یلدا نادری گفت:

    مداد ابرو لچیک اصلا ابروهام رو نمیریزونه ، حتی باعث شده پر تر شده خیلی راضیم ، بهترین مداد ابرو ،بهتون پیشنهاد میکنم

  2. زینب عباسی گفت:

    محصولات لچیک خیلی با کیفیت هستند چند ساله استفاده میکنم ، مداد ابرو لچیک بهترین مداد ابرو که به هرکی معرفی کردم راضی بوده 👍👍 ممنون

  3. باران گفت:

    پودر ابرو لچیک عالللییه! کاملا طبیعی و ابرو هارو میشه طرح داد 😍😍

  4. سارا شوشتری گفت:

    محصولات لچیک خیلی با کیفیتی هستن ،من چند ساله استفاده کردم خیلی راضیم بهترین مداد ابرو که استفاده میکنم

  5. سوده گفت:

    رنگ هاي مداد ابرو لچیک عالیه و کاملا طبیعیه ، عاشق رنگ ۳۰۵ هستم 🤗

  6. شیرین فرهانی گفت:

    فروشگاه سایت کی راه اندازی میشه ؟ کی میشه خرید کرد ؟

    1. ادمین گفت:

      شما میتوانید از سایت لچیک خرید کنید

  7. زینب عباسی گفت:

    بهترین مداد ابرو که مصرف کردم کیفیت خیلی خوبی داره و کاملا نرم

  8. فرناز سینایی گفت:

    سلام خرید محصولات لچیک به چه صورت ؟ نمایندگی غرب کجاست ؟

  9. نوشین مرادی گفت:

    پودر ابرو لچیک کاملا طبیعی و کاملا ابرو رو میشه طراحی کرد ، من خیلی ازش راضیم

  10. سیما مرادی گفت:

    مداد ابرو لچیک‌ فوق العاده نرم هستش ، بهترین مداد ابرو که استفاده میکنم کیفیت خیلی خوبی داره 👍👍

  11. سوده گفت:

    نیننی و مطمئن کنیم و مطمئن می مطمئن میکنیم و موسوی و پپژنتتیتی پسندیدی پژپپژپژنیکشجش گشگجشگشگشگ گشگجشگشگشگ

  12. صدف گفت:

    رنگ هاي لچیک خیلی طبیعیه 👍👍

  13. شیرین گفت:

    با استفاده از مداد ابرو لچیک می توان که ابرو ها را صاف و مرتب کرد زیرا اولین قدم برای حالت دهی به ابرو استفاده از مداد ابروی مناسب است. بهترین مداد ابرو

  14. زهرا گفت:

    با استفاده از مداد ابرو لچیک می توان که ابرو ها را صاف و مرتب کرد زیرا اولین قدم برای حالت دهی به ابرو استفاده از مداد ابروی مناسب است. بهترین مداد ابرو

  15. سیما گفت:

    تمامی محصولات لچیک جنبه مراقبتی دارند و نه تنها زیبایی بخش چهره شما خواهند بود بلکه می‌توانند به نحوی از پوست و موی شما مراقبت کنند . بهترین مداد ابرو توسط همین برند تولید می‌شود . اگر قصد طراحی ابرو هایتان را دارید و می خواهید به حرفه ای ترین طرز ممکن آنها را بیارایید بهتر است از مداد ابرو لچیک ( بهترین مداد ابرو ) استفاده کنید .

  16. sara گفت:

    keifiate mahsolate lechic alie , medad abru lechic kamelan narm va bedone rizesh

  17. sara گفت:

    بهترین مداد ابرو که کاملا رنگ های طبیعی داره عالیه

  18. ادمین گفت:

    ممنون از نظرتون

  19. nazanin گفت:

    مداد ابرو مارک خوب لچیک خیلی راضیم و عالیه

  20. زری گفت:

    مداد ابرو های نرمی داره برند لچیک

  21. مریم گفت:

    مداد ابرو هاشوری لچیک خیلی عالیه

  22. samire گفت:

    مداد ابرو مارک خوب لچیک عالیههههه

  23. فرناز گفت:

    سلام من از مواد ابرو مارک خوب لچیک خیلی راضیم بدون ریزش و کاملا طبیعی پر میکنه

  24. تارا گفت:

    مداد ابرو هاشوری لچیک چند تا رنگ داره ؟

  25. سوسن گفت:

    قیمت مداد ابرو لچیک چنده هست؟

  26. sara گفت:

    چطور میتونم مداد ابرو مارک خوب لچیک بخرم

  27. سوسن گفت:

    کشیدن مداد ابرو لچیک چطوریه ؟ آمورش دارید؟

    1. زهرا گفت:

      خیلی راحت میتونی مداد رو روابروهاتون بکشید

  28. ساناز گفت:

    مداد ابرو لچیک ساخت آلمان هست؟

  29. هما گفت:

    برای ابرو نازک مداد لب لچیک خوبه یا پودر ابرو لچیک؟؟

  30. هما گفت:

    مداد ابرو مارک خوب که تا حالا داشتم لایک بوده با رنگ های عالی

  31. حمیده گفت:

    مداد ابرو خوب میخوام ؟ کسی از لچیک راضیه ؟

  32. سوسن گفت:

    مداد ابرو لچیک از کدام نمایندگی تهیه کنم؟

  33. سارا گفت:

    مداد ابرو لچیک عالیهههه

  34. زهرا گفت:

    مداد ابرو لچیک چند رنگ داره ؟؟

  35. حمیده گفت:

    مداد ابرو مارک خوب که ابروهام نریزه چیه ؟ لطفا راهنمایی کنید

  36. مهسا گفت:

    مداد ابرو لچیک مداد ابرو مارک خوب که رنگ های عالی و طبیعی داره

  37. سحر گفت:

    مداد ابرو مارک خوب لچیک رو کی استفاده کرده ؟

  38. پونه گفت:

    مداد ابرو لچیک بهترین مداد ابرو که دارم👍

  39. هما گفت:

    مداد ابرو لچیک رنگ های عالییی داره 😍🌹

  40. ارزو گفت:

    مداد ابرو مارک خوب که داشتم مداد ابرو لچیک بوده👍

  41. ساناز گفت:

    مداد ابرو لچیک خیلی وقت استفاده میکنم واقعا عالیه

  42. ساناز گفت:

    مداد ابرو مارک خوب لچیک رو خیلی وقته استفاده میکنم و خیلی راضیم

  43. م خ گفت:

    محصولات ابرو لچیک خیلی خوبه کلا تنوع خیلی بالایی داره

  44. زهرا گفت:

    لچیک یک مداد ابرو مارک خوبه

  45. ساناز گفت:

    مداد ابرو لچیک رنگ های عالی داره که طبیعی هم هست

  46. زهرا گفت:

    مداد ابرو لچیک ای که استفاده میکنم خیلی راضیم

  47. سوسن گفت:

    مداد ابرو که باعث ریزش ابرو نشه رو میخوام

  48. ساناز گفت:

    مداد ابرو نرم و با کیفیت لا قیمت مناسب😁

  49. ساناز گفت:

    مداد ابرو لچیک یک مداد ابرو مارک خوب که خیلی راضبم

  50. ساناز گفت:

    مداد ابرو خوب همیشه لچیک هست

  51. مینو گفت:

    پودر ابروهای لچیک معرکننننن

  52. پرستو گفت:

    من پودر های لچیک رو دارم خیلی خوبه اصلا نمیریزه

  53. م ه گفت:

    خط مایع لچیک رو به عنوان خط چشم میزنم عالیه

  54. سوسن گفت:

    یه مداد ابرو مارک خوب میخوام

  55. سیما گفت:

    مداد ابرو مارک خوب که رنگ قرمز نداشته باشد

  56. ندا گفت:

    مداد ابرو مارک خوب همیشه برند لچیک

  57. ریما گفت:

    مداد مارک خوب لچیک قهوه ای پر رنگ داره؟

  58. سارا گفت:

    بهترین مداد ابرو که استفاده میکنم و عالیه از هر نظر

  59. سامیه گفت:

    مداد ابرو لچیک قیمتش چنده؟

  60. زهرا گفت:

    یه مداد ابرو شگفت انگیز که عالیه

  61. زهرا گفت:

    مداد ابرو لچیک یه مداد ابرو خارق العاده هستش

  62. دنیا گفت:

    مداد ابرو خوب و عالی یه مداد ابرو لچیک شماره ۳۰۵ هستش

  63. فاطمه گفت:

    چه رنگ های عالی مداد ابرو لایک داره

  64. زهرا گفت:

    مداد ابرو مارک خوب که دارم مداد ابرو لچیک که اصلا ابرو هام نمیریزه

  65. بهار گفت:

    مداد ابرو مارک خوب و خاص که رنگاش عالیه

  66. فرناز گفت:

    مداد ابرو مارک خوب و عالی لچیک شگفت انگیز و ممتاز هست

  67. نازی گفت:

    مداد ابرو مارک خوب لچیک بهترین مداد ابرو استفاده کردم

  68. فریماه گفت:

    مداد ابرو مارک خوب لچیک برای رنگ هاش و کیفیتش فوق العاده هستش

  69. هما گفت:

    یه مداد ابرو عالی که نظیر نداره

  70. مژگان گفت:

    مداد ابر لچیک چون ریزش ابرو نداره و هم رنگاش یه مداد ابرو مارک خوب هست

  71. ندا گفت:

    مداد ابرو مارک خوب لچیک رو کسی میدونه خوبه یا نه؟؟

  72. سوسن گفت:

    مداد ابرو مارک‌ خوب لچیک چند تا رنگ داره؟ چرب هست؟

  73. حمیده گفت:

    مداد ابرو زیاده اما هم کیفیت و اینکه ابروهام نریزه

  74. مهسا گفت:

    مداد ابرو مارک خوب که خوب و عالی باشه و اصلا خشک نباشه میخوام

  75. حمیده گفت:

    میتونم بگم ابرو هام از وقتی محصولات و مداد ابرو لچیک استفاده کردم بهتر شده

  76. فاطمه گفت:

    مداد ابرو لچیک بی نظیره

  77. فاطمه گفت:

    مداد ابرو مارک خوب قطعا لچیک هست و عالی و بی نظیر

  78. ندا گفت:

    مداد ابرو لچیک با رنگ های طبیعی

  79. مریم گفت:

    مداد ابرو که طبیعی و‌عالی نشان میده مثل پودر ابرو لچیک

  80. somaye گفت:

    مداد ابرو لچیک چون رنگاش عالیه خیلی راضیم

  81. هما گفت:

    مداد ابرو های مختلفی استفاده کردم اما هیچ کدوم مداد ابرو لچیک نمیشه عالیه

  82. هما گفت:

    مداد ابرو مارک خوب لایک بهترین گزینه هست

  83. فاطمه گفت:

    مداد ابرو لچیک بی نظیر و شگفت انگیز و کیفیت عالی

  84. فرنوش گفت:

    مداد ابرو لچیک خیلی عالی اصلا ابرو هام نمیریزه

  85. حمیده گفت:

    مداد ابرو های آلمانی عالیه به ویژه مداد ابرو لچیک

  86. فاطمه گفت:

    مداد ابرو های لچیک خیلی عالی و با کیفیت هست

  87. سوسن گفت:

    یه مداد ابرو خوب که همه چی باید عالی باشه چه کیفیت چه رنگش

  88. سوسن گفت:

    هم مداد ابرو و هم پودر ابرو لچیک عالی و بی نظیر

  89. حمیده گفت:

    بهترین مداد ابرو لچیک رنگ ۳۰۵ عالیه

  90. لیلا گفت:

    مداد ابرو ییی که عالی ترین کیفیت رو برا ابرو ها داره

  91. سوسن گفت:

    مداد ابرو باید رنگش جالب باشه و کیفیت خوب داشته باشه

  92. بهناز گفت:

    مداد ابرو مارک خوب که همیشه بهترین رنگ رو داره

  93. سوسن گفت:

    یک مداد ابرو خوب که ابرو ها رو نمیریزونه

  94. لیلا گفت:

    مداد ابرو خوب مداد مارک خوب لچیک همیشه عالی

  95. ساناز گفت:

    مداد مارک خوب لچیک و مداد ابرو پودری لچیک خیلی عالین

  96. هما گفت:

    مداد ابرو همیشه باید نرم باشه

  97. هما گفت:

    مداد ابرو خوب نرم و مرطوبه

  98. سحر گفت:

    مداد ابرو خوب و با کیفیتی هستش

  99. فاطمه گفت:

    مداد ابرو خوب رنگ هاش عالیه

  100. هما گفت:

    مداد ابرو خوب برای عید میخوام لطفا معرفی میکنید

  101. سوسن گفت:

    مداد ابرو خوب و نرمی هستش

  102. هما گفت:

    بهترین مداد ابرو یی که استفاده کردم بدون ریزش ابروهام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *