ریمل, ریمل لچیک, لوازم آرایشی

بهترین ریمل چیه و حجم دهنده

چشم ها یکی از عضو های اساسی صورت می باشد که تاثیر به خصوصی در زیبایی چهره افراد دارد و همه خانم ها در تلاشند که  چشمان و ابروهای خود را زیباتر کنند و از این طریق جذابیت چهره خود را افزایش دهند .

یکی از عضو های اساسی چشم ،مژه ها هستند که زیبایی چهره خانم ها را دوچندان میکند و از گذشته تا کنون ابزار های آرایشی متفاوتی در بازار امده است برای فر کردن و پرحجم نشان دادن مژه ها، در گذشته بیشتر خانم ها از دستگاهی بنام فرمژه استفاده میکردند اما به دلیل شکنندگی که فر مژه در مژه های شما ایجاد میکند امروزه این روش تقریبا منسوخ شده است . بیشتر خانم ها به سراغ روش های دیگر میروند از جمله  کاشت مژه های مصنوعی به صورت موقت و دائم که این مژه ها به صورت دانه ای و یا کلی وجود دارند که مطابق پلک و مژه  خود میتوانند انتخاب و استفاده کنید ، اگر پلکی دارید که فقط قسمت هایی از آن ریزش پیدا کرده و یا ریخته بهتر است که به ارایشگر خود بگویید که از مژه های دانه ای برای شما استفاده کند و فقط قسمت هایی کرا که مژه ندارد از این مژه ها بچسباند تا یکدستی بیشتر به مژه های شما دهد و یا اگر کلا مژه های کم و کوتاهی دارید بهتر ان است که از مژه های سراسری استفاده نمایید تا مژه های بلند سرتاسر پلک شما را پوشش دهد .

ریمل حجم دهنده خوب

اینگونه مژه ها بیشتر برای مراسم و مجالس شادی قبلا استفاده می شد اما امروزه به دلیل زیبایی خواهی بانوان این روش مرسوم شده و خانم ها اقدام به کاشت مژه به صورت دائم میکنند که اینکار علاوه بر محاسنی که دارد مانند اینکه دائمی است و مژه ها را یکدست نشان میدهد معایبی نیز با خود به همراه دارد از جمله هزینه بر بودن این روش به دلیل اینکه این مژه ها هر ازچندگاهی نیاز به ترمیم دارند و شما ناگریزید که ان را ترمیم کنید تا اسیبی به چشمان شما وارد نکند   و همچنین این مژه ها با چسب بسیار قوی و محکمی چسبانده می شوند که ممکن است باعث ایجاد سنگینی زیاد در چشمان شما شود و همین امر خوابیدن و پلک زدن را برای شما دشوار کند و اینکه این مژه ها ممکن است باعث ایجاد عفونت و خارش چشمان شما شود به همی دلایل عده ای از خانم ها از این روش روی گردان شده اند و سعی کرده اند. به سراغ کار های دیگری برای زیباتر کردن مژه های خود بروند ،یکی از بهترین راه ها استفاده از یک ریمل حجم دهنده خوب می باشد.

بهترین ریمل حجم دهنده

بتواند قسمت های خالی پلک شما را با دیگر مژه های شما بپوشاند و به انها فرم و حالت خوبی دهد و همچنین مژه های کوتاه شما را بلند تر کند و همچنین باعث چسبیدن مژه هایتان به همدیگر نشود با توجه به مطالب ذکر شده انتخاب بهترین ریمل حجم دهنده و بلندکننده از مهمترین کارهاست تا سلامت شما حفظ گردد .

پوست از اهمیت ویژه ای در زیبایی چهره افراد دارد  ، هر انسانی در زمان بلوغ و در اوان جوانی و یا حتی میانسالی به دلایل مختلفی مانند دلایل هورمونی  ممکن است جوش بزنند که با دستکاری این جوش ها میتواند لک هایی به صورت دائمی در چهره شما ایجاد شود که پاک کردن و از بین بردن ان ها بسیار دشوار است و میتواند تمام زیبایی چهره شما را زیر سوال ببرد چراکه هر قدرهم اعضای صورتتان زیبا باشد اگر که پوستی نا سالم و پرلک داشته باشید چهره شما زیبایی خود را نشان نخواهد داد . مثلا اگر بدنتان به مواد خوراکی خاصی حساس است و اگر کشف کردید خوردن خوراکی های چرب جوش میزنید سعی کنید ان مواد غذایی و خوراکی را از سبد غذایی خود حذف کنید تا جوش نزنید ویا اگر احیاناً جوش زدید سعی کنید آن را دستکاری نکنید تا زمان نقاهت خود را بگذراند و از بین برود . اگر شما ان را دستکاری نکنید و اجازه دهید که خودش خوب شود دیگراثری از لک در پوست شما نخواهد ماند و  پوستی زیبا تر خواهید داشت ، جدای از موارد ذکر شده قبل از ارایش سعی کنید در ابتدا با استفاده از یک کرم پودر خوب که قدرت پوشانندگی بالایی دارد تمام سطح پوست خود را بپوشانید و بعد شروع به ارایش چشم و دیگر قسمت های صورت خود کنید . زیبایی پوست مهم بوده و جذابیت چشم ها نیز برای ما اهمیت دارد پس باید بهترین آرایش را برای هر دو پیاده کنیم .

ریمل حجم دهنده و بلند کننده

شما بانوان گرامی میتوانید با انتخاب و استفاده از ریمل حجم دهنده و بلند کننده لچیک چشمانتان را زیبا تر نشان دهید . در اثر مصرف این ریمل مژه های شما سنگین شده یا آسیب نمی بیند . اگرچه ماندگاری این ریمل بالاست اما ریزش مژه هایتان در پی مصرف آن برایتان رخ نمی دهد . حتی شاهد سیاه شدن اطراف چشمان نیز نخواهید بود چرا که این محصول از درجه کیفی لازم برخوردار است .

لچیک یکی از برندهای معروف و شناخته شده در زمینه تولید لوازم ارایشی به خصوص ریمل حجم دهنده و بلند کننده است که توانسته خود را به همگان ثابت کند و سلامت و زیبایی را برای خانم های عزیز به ارمغان اورد ، شما نیز این افتخار را نصیب ما کرده اید و به ما اعتماد نموده اید و ما قدر دان این اعتماد هستیم . برند المانی لچیک انتخابی سالم و با کیفیت.‌‌..

ریمل حجم دهنده

 

پست های مرتبط

یک فکر در مورد “بهترین ریمل چیه و حجم دهنده

  1. زهرا گفت:

    بهترین ریمل حجم دهنده و بلندکننده خوب که دارم ریمل لچیک عالیههه

  2. مریم گفت:

    بهترین ریمل حجم دهنده یه ریمل خوب لچیک که خیلی سبک و عالی

  3. نرگس گفت:

    ریمل حجم دهنده لچیک بهترین ریمل حجم دهنده که دارم یه ریمل خوب و بی نظیر

  4. سوسن گفت:

    ریمل حجم دهنده باید سبک باشه که چشم هام اذیت نشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *