مطالب

ترفندهای انتخاب ریمل حجم دهنده خوب

ریمل حجم دهنده خوب

ترفندهای انتخاب ریمل حجم دهنده خوب

از اصلی ترین محصولات آرایشی می‌توان به ریمل اشاره کرد . استفاده از ریمل بسیار آسان است اما بعد از مصرف ریمل تغییرات بسیار فوق‌العاده در چهره ایجاد می‌شود که برای بسیاری از خانم ها خوشایند است . داشتن مژه های زیبا را همه دوست دارند اما همه بانوان مژگان پرپشت و بلندی ندارند به همین دلیل انتخاب یک ریمل حجم دهنده خوب جزو ملزومات آرایش می باشد.

معمولاً تمامی بانوان در کیف لوازم آرایشی خود از یک ریمل برخوردار هستند اما موضوع این جا است که نمی‌توان به هر محصولی اعتماد کرد. بهترین ریمل حجم دهنده باید با کیفیت عالی ساخته شده باشد و قیمت خوبی داشته باشد تا بتوان به طور مداوم به آن اطمینان نموده و از آن استفاده کرد . پرپشت شدن مژه ها و حجم گرفتن آن ها زیبایی زیادی به چهره می بخشد به همین دلیل خرید یک ریمل حجم دهنده و بلندکننده می‌تواند اعتماد به نفس بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

ریمل ها انواع مختلفی دارند بعضی از ریمل ها حجم دهنده هستند و فقط می‌توانند مژه ‌ها را پرپشت نشان دهند. برس این ریمل ها معمولاً تعداد دندانه های زیادی دارد و مایع این ریمل ها نیز از تعداد زیادی خرده مژه تشکیل شده است اما برخی ریمل ها فر کننده هستند و می‌توان با استفاده از آن ها مژه ها را حالت دهی کرد. بانوانی که مژه های صاف و بی حالتی دارند می‌توانند با یک ریمل فر کننده مژه هایشان را به سمت بالا آرایش نموده و زیبایی لازم را بدین وسیله در چهره خود ایجاد کنند.

خیلی از بانوان می دانند که چگونه یک ریمل حجم دهنده خوب را تهیه نموده و محصولی مطمئن را انتخاب نمایند. پیشنهاد ما به شما بانوان عزیز که به فکر سلامت و زیبایی خود هستید ریمل لچیک می باشد. از آنجایی که ریمل ها انواع مختلفی دارند و برای هر فرد باید از نوع مناسبی استفاده کرد، می‌توان در شرایط مختلف به دنبال محصولات متنوع گشته و تک تک آن ها را تست کرد. به همین دلیل ریمل حجم دهنده و بلندکننده لچیک بهترین گزینه برای فرم دهی به مژه ها و آرایش آن ها در بهترین حالت ممکن می باشد. ریمل لچیک هم مژه ها را بلند کرده و هم به آن ها حجم می دهد. همچنین مژه ها با این محصول فر دیده شده و زیبایی خاصی به خود می گیرند.

با انتخاب یک ریمل بلند کننده مژه ها فقط بلند می شوند و دلیل اتفاق افتادن این بلندی، الیاف موجود در مایع ریمل است که به انتهای مژه چسبیده و طول آن را افزایش می دهد.

خیلی از ریمل ها هم فقط برای تقویت مژه مناسب هستند اما خوشبختانه ریمل لچیک بهترین ریمل حجم دهنده است که هم مژه ها را بلند کرده و هم آن ها را پرپشت می نماید. این ریمل به مژه ها حالت فر داده و آن ها را تقویت می کند. خاصیت درمانی این ریمل به خاطر وجود مواد ویتامینه و محرک برای رشد مژه می باشد. با استفاده از ریمل لچیک می‌توان آرایشی زیبا و منحصر به فرد را برای چهره ایجاد کرد . دیگر نیاز نیست نگران ریزش مژه هایتان باشید چراکه با این محصول همه نیازهای مژه برطرف شده و ریزشی برای آن ایجاد نمی‌شود. حتی پس از استفاده مکرر از این محصول شاهد رشد هرچه بهتر مژه های خود خواهید بود. ریمل حجم دهنده و بلندکننده لچیک با قیمتی مناسب در سایت لچیک موجود می باشد.

پرپشتی سریع مژه ها با روش گیاهی

مواد اولیه لازم را به شرح زیر تهیه نمایید:

ژل آلوورا به اندازه یک قاشق غذاخوری

روغن کرچک به مقدار ۲ قاشق غذاخوری

دو عدد کپسول ویتامین e

در بهترین حالت می‌توانید ژل آلوئه ورا را از گیاه اصلی آن خارج نمایید و به طور طبیعی آن را مورد استفاده قرار دهید.

ترکیبات گفته شده را با هم مخلوط کرده و با یک فرچه تمیز به طور روزانه روی مژه هایتان بکشید. قبل از خواب بهترین زمان برای انجام این کار است اما مراقب باشید که از ترکیب فوق اندازه استفاده کنید تا وارد چشم‌هایتان نشود. موارد گفته شده را در کاسه تمیزی ریخته و درب آن را ببندید، با این روش می توانید تا دو هفته از آن استفاده نمایید.

بعد از ترمیم مژه ها

با روش گفته شده میتوان مژه ها را ترمیم کرد اما موضوع اصلی این است که بعد از ترمیم مژه ها حتماً باید بهترین ریمل حجم دهنده را تهیه نمایید و اجازه ندهید که مصرف محصولات آرایشی غیر استاندارد روند سلامت مژه هایتان را به خطر بیندازد. یک ریمل حجم دهنده خوب علاوه بر ایجاد حالتی طبیعی و زیبا باید از سلامت چشم و مژگان شما نیز محافظت نماید. بهترین گزینه برای انتخاب، ریمل لچیک است. یک ریمل حجم دهنده و بلندکننده خوب که قیمت مناسبی داشته و حجم مناسبی نیز دارد، همچنین به راحتی می توان آن را تهیه کرد و برای سلامت و زیبایی آن را به کار گرفت، ریمل لچیک می باشد.

آرایش طبیعی

بهترین نوع آرایش حالت طبیعی آن است. اکثر بانوان نیز آرایش های لایت و ساده را می‌پسندند برای زیبایی مژه ها نیز نباید از فرم طبیعی آن فاصله گرفت. به همین ترتیب مصرف مژه‌های مصنوعی گزینه خوبی برای زیبایی چشم‌ها نیست و خرید یک ریمل حجم دهنده خوب بهترین پیشنهاد است. سعی کنید از ریمل نیز به مقدار کافی استفاده کنید تا حالت طبیعی و زیبایی چهره شما به خوبی حفظ شود.

ماندگاری بالا

از مهمترین ویژگی های یک ریمل خوب می‌توان به ماندگاری بالای آن اشاره کرد. اگر ریمل به خوبی روی مژه اثرگذاری نکند ظاهر آن را بد فرم نشان می دهد اما اگر ماندگاری خوبی نداشته باشد پس از مدتی اطراف چشم سیاه شده و آرایش دچار ریزش میشود. سیاهی اطراف چشم نیز نظم آرایش را بر هم زده و جذابیت چهره را از آن سلب می‌کند. لچیک با ماندگاری بالا و خاصیت ضد حساسیت گزینه خوبی برای شما بانوان عزیز محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *