مطالب

ریمل حجم دهنده خوب چه مارکی دارد

ریمل حجم دهنده خوب

ریمل حجم دهنده خوب چه مارکی دارد

اگر قرار باشد یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده خوب را خریداری کنید چگونه به میزان کیفیت آن پی می برید؟ شاید از افراد مختلف در رابطه با بهترین ریمل حجم دهنده سوال کنید اما برندهای مختلفی به شما پیشنهاد شود که باز هم شما را دچار سردرگمی می‌کند . به راستی چگونه میتوان یک گزینه ایده‌آل را تهیه کرد ؟ با وجود میزان حساسیت بالای چشم ها برای آرایش قسمت به قسمت آن باید از لوازم آرایشی مناسبی استفاده کرد. بدون تحقیق و بدون اطمینان نسبت به کیفیت یک محصول نمی‌توان لوازم آرایشی مختلفی را خریداری کرد . در بهترین حالت ممکن شما عزیزان باید به فکر تهیه یک ریمل حجم دهنده خوب با کیفیتی عالی و برندی معتبر باشید . در صورتی که نیاز به محصولی سالم و غیر آسیب‌رسان دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از ریمل لچیک است . ریمل لچیک برترین‌ گزینه آرایشی برای فرم دهی و حجم دهی و افزایش طول مژه به حساب می آید .

حجم دهندگی ریمل لچیک

همانطور که اشاره شد بهترین ریمل حجم دهنده لچیک نام‌ دارد. این ریمل حجم دهنده خوب به شما امکان ایجاد آرایشی یکدست و زیبا را میدهد.  برای آن که مژه هایتان پرحجم و پرپشت به نظر برسند این ریمل آن ها را به طور یکسان آرایش نموده و مایع ریمل را به طور متناسب و یک اندازه روی آن ها پخش می‌کند . به همین ترتیب تک‌تک مژه هایتان حجم گرفته و ضخیم تر دیده خواهند شد . زمانی که مژه ها ضخامت بیشتری داشته باشند حجم آن ها نیز بیشتر دیده می‌شود و زیبایی چشم ها افزایش می یابد . با تهیه بهترین ریمل حجم دهنده از طریق مجموعه لچیک می توانید از میزان سلامت مژه هایتان اطمینان حاصل کرده و مطمئن باشید که دچار ریزش نخواهند شد . برای خرید این ریمل حجم دهنده و بلند کننده درجه یک می توانید به سایت لچیک مراجعه فرمایید .

بلندکنندگی ریمل لچیک

ریمل حجم دهنده و بلند کننده لچیک نام مناسبی برای این محصول درجه یک می باشد. این ریمل می‌تواند با ضخامت دادن به مژه ها حجم آن ها را بیشتر نشان دهد و هم با بلندتر کردن آن ها به عنوان یک ریمل بلند کننده خوب محصول مناسبی برای افرادی تلقی شود که مژه های کوتاهی دارند یا دوست دارند همه مژه هایشان یک دست و یک اندازه دیده شود. با مصرف این ریمل مژه‌ها ، یکدست تر حالت دهی شده و جذابیت بیشتری به چهره می‌بخشند. این ریمل عالی و درجه یک می تواند برای همه بانوانی که زیبایی چشم هایشان برایشان اهمییت دارد مناسب باشد.

روش مصرف

برای استفاده از ریمل دهنده و بلند کننده لچیک اول از همه باید بدانید که برداشتن مقدار مناسبی از مایع آن اهمیت زیادی دارد . از بالا و پایین کردن فرچه درون محفظه ریمل خودداری نموده و سعی کنید با چند دوران ساده فرچه را درون ظرف بچرخانید، سپس آن را بیرون کشیده و از قسمت داخلی چشم ، مژه های کوتاه موجود در این قسمت را آرایش کنید . همین طور ادامه دهید تا به انتهای چشم برسید. دو تا سه بار مژهای خود را آرایش کنید تا میزان طول و حجم مناسبی برایتان حاصل شود .

اول مژه های پلک بالا را آرایش کنید چراکه پس از بیرون کشیدن فرچه از محفظه ریمل، مقدار زیادی مایع بر روی آن قرار دارد که برای آرایش مژه های بالا مناسب تر است اما پس از آرایش پلک بالا برای آنکه مژه های پایین خود را نیز آرایش کنید بدون برداشتن مجدد مایع ، فرچه خالی شده را روی مژه‌های پلک پایین بکشید، این شرایط برای مژه های پلک پایین که کوتاه تر و ظریف تر هستند مناسب می باشد اما برای چشم دیگر خود مجدداً فرچه را درون ظرف چرخانده و به همین ترتیب عمل کنید .

فر کردن مژه ها

برای فر کردن مژه ها به خصوص برای افرادی که مژه هایشان صاف و غیره مشخص است می توان از روش های مختلفی استفاده کرد.

بعد از استحمام می‌توانید با یک فرچه تمیز مژه هایتان را به سمت بالا شانه بزنید یا حتی مقداری باد سشوار بر روی آنها بگیرید . این روش تغییرات کوچک اما زیبایی در چهره تان ایجاد می کند.

برخی از افراد استفاده از فرمژه را ترجیح می‌دهند، فرمژه ابزاری است که لاستیک های موجود در سر قیچی شکل آن ، فشار مختصری به تارهای مژه وارد کرده و آن را به سمت بالا خم می کنند این کار نیز روش موثری است اما اگر فشار زیادی را متحمل شوید ممکن است مژه هایتان بشکنند و آسیب ببینند . در صورت تمایل به انجام این کار باید به آرامی و به صورت کاملاً مختصر آن را انجام دهید.

یکی دیگر از راه های فر کردن مژه و خارج کردن آنها از حالت صافی استفاده از یک ریمل حجم دهنده خوب است . ریمل لچیک خواصی دارد که به وسیله آن می توان مژه ها را فر کرد. بهتر است برای فر کردن مژه هایتان برس کشیدن را از ریشه مژه تا سر آن به صورت کاملاً آرام انجام دهید و فشار وارده را کمی افزایش دهید تا بیشتر به سمت بالا هل داده شوند‌.

خرید ریمل لچیک

در اکثر فروشگاه های معتبر لوازم آرایشی می توانید ریمل لچیک را تهیه کنید اما اگر دوست دارید حتما محصولتان اصل و اورجینال باشد و در ازای آن قیمت مناسبی را پرداخت نموده باشید ، پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت لچیک است . از سایت لچیک به صورت آنلاین می توانید لوازم آرایشی محبوب خود را سفارش دهید. ریمل حجم دهنده و بلند کننده لچیک نیز از همین طریق قابل تهیه می باشد. با انتخاب این ریمل عمل مقرون به صرفه ای را انجام داده و کیفیت بسیار بالایی را دریافت خواهید کرد .‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *