مطالب

ریمل ۳کاره لچیک

ریمل حجم دهنده خوب

ریمل ۳کاره لچیک

ریمل لچیک بهترین ریملی است که می‌توانید برای آرایش کردن مژه هایتان از آن استفاده نمایید . رنگ دانه های قوی در فرمولاسیون ساخت این ریمل حجم دهنده خوب به کار گرفته شده که باعث نرمی مژه ها ، حالت گرفتن هر چه بهتر آن ها و زیبایی، بلندی و پرپشتی آن ها می شود .

 

فرچه و فرمولاسیون ریمل لچیک

 

می توانید از ریشه تا نوک مژه را با این ریمل درجه یک پوشش دهید. برس کوچک این محصول هم تعداد دندانه های زیادی دارد و هم به شکل مخروطی ساخته شده و به همین ترتیب ریز ترین مژه ها نیز قابل آرایش هستند . اگر اگر قصد خرید یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده مناسب را دارید حتما لچیک گزینه خوبی برایتان خواهد بود . خاصیت های متفاوتِ گنجانده شده در فرمولاسیون این ریمل باعث می شود تا مژه ها ضخیم تر دیده شوند و با این تکنیک حجم آن ها پرتر دیده خواهد شد. با میکرو فیبر های موجود در مایع این ریمل نیز مژه هایتان بلند تر به چشم خواهند خورد .

اگر اندازه مژه هایتان تناسبی با یکدیگر ندارند می توانید از این ریمل درجه یک برای یک اندازه و یکدست کردن آن ها بهره بگیرید .

عوامل ریزش مژه

از موارد مهمی که ممکن است باعث ریزش مژه ها شود می توان به مصرف برخی داروها یا بروز برخی بیماری ها اشاره کرد، از طرفی مصرف لوازم آرایشی غیر استاندارد و یا حتی افزایش سن نیز می‌تواند باعث ریزش و کم پشتی مژه هایتان گردد اما با مجموعه روش‌هایی نیز می توان این مشکل را برطرف کرد.

درمان ریزش مژه

برای آنکه مژه های تان مستحکم تر و بلند و پرپشت تر دیده شوند باید ضمن آرایش آن ها با یک ریمل حجم دهنده خوب، از روش های درمان سنتی مثل ماساژ دادن با روغن زیتون نیز استفاده کنید . روغن های دیگری مثل کرچک و بادام و حتی روغن فندق و نارگیل نیز برای بهبود روند رشد تارهای مناسب مژه مناسب می باشند.

ریمل لچیک

با استفاده از ریمل لچیک خیالتان از بابت سالم ماندن مژه ها آسوده خواهد بود ، این ریمل با حجم دهندگی قوی و خاصیت ضد ریزش ، مژه ها را بدون هیچ آسیبی آرایش می نماید . پوشش دهی آن کاملا مناسب و یکدست است و از همه مهمتر برای شستشوی آن می توانید به راحتی اقدام کنید. اگرچه ماندگاری این ریمل بسیار مطلوب است اما برای پاک کردن آن نیاز به هیچ نوع ماده شوینده آسیب‌رسانی نخواهید داشت .تنها کافیست دست هایتان را مرطوب کنید و بر روی مژه‌ها بکشید تا ریمل از روی آن ها خارج شود. توصیه می نماییم که هر شب قبل از خواب به خوبی آرایش چهره تان را پاکسازی کنید

روش مصرف

برای استفاده از بهترین ریمل حجم دهنده لچیک بهتر است نگاه خود را به پایین دوخته و از بستن کامل چشم هایتان خودداری کنید. بعد از این کار مژه ها را از ریشه تا انتها با فرچه مخصوص موجود ریمل شانه بکشید، یادتان باشد که برای برداشتن مقدار کافی از ماده ریمل باید فرچه را درون آن بچرخانید، بالا و پایین کردن مکرر فرچه درون محفظه ریمل باعث می شود تا مواد ته نشین شده و فرچه به اندازه کافی ریمل نداشته باشد .

سعیی کنید آرایش مژه‌هایتان را از قسمت داخلی چشم شروع به انتهایی ترین قسمت آن ختم کنید، و در این حین مراقب باشید که پوست اطراف چشمتان سیاه نشود . اگر تمایل دارید کمی چشم‌های‌تان کشیده تر دیده شود با نوک فرچه می توانید قسمت انتهای چشم و چند مژه انتهایی موجود در این قسمت را بیشتر آرایش کنید . اگر مژه های انتهای چشمتان بلند و پرپشت تر دیده شوند چشم هایتان نیز کشیده تر و زیبا به نظر خواهند رسید.

آرایش چشم

آرایش چشم از گذشته تاکنون به عنوان یکی از اصلی ترین آرایش ها برای افزایش زیبایی چهره وجود داشته و این امر به ما نشان می دهد که لوازم آرایشی پرکاربردترین ابزار هایی هستند که خانم ها از گذشته تا کنون با آن ها سر و کار داشته اند . به همین ترتیب به جای امتناع از خرید لوازم آرایشی بهتر است به فکر تهیه بهترین نوع آن با برندی محبوب باشید . ریمل لچیک به عنوان بهترین ریمل حجم دهنده سه عمل اصلی را برایتان انجام می‌دهد . (بلند کردن مژه ها ، پر پشت کردن آنها و فر نمودن مژه ها ) با این ریمل مژه هایتان دیگر صاف و غیرقابل مشاهده نخواهند بود ،اگر از ریمل حجم دهنده و بلند کننده لچیک استفاده کنید تار های مژه به سمت قسمت خارجی حالت گرفته و کمی فر می شوند، شما نیز می توانید عمل برس کشیدن مژه ها را به آرامی انجام دهید تا بیشتر حالت دهی شوند ‌.

از طرفی ریمل لچیک حجم مژه هایتان را بیشتر نشان خواهد داد، این محصول خاصیت بلند کنندگی مژه ها را نیز دارد. تعداد دندانه های بالا ، اندازه دندانه ها، فرم و فاصله آن ها نسبت به یکدیگر باعث می‌شود تا نظم بسیار زیادی به مژه هایتان بخشیده شود .

بهترین ریمل حجم دهنده با نام لچیک بدون آن که برای شما حساسیت ، آلرژی یا مشکلی ایجاد کند زیبایی لازم را برایتان ایجاد کرده و تاثیر مناسبی را در چهره تان می گذارد. اکثر مصرف کنندگان ریمل برای تهیه محصولی خوب و با کیفیت قیمت‌های بسیار زیادی را پرداخت می‌کنند اما ما مفتخریم که به شما بگوییم این ریمل حجم دهنده خوب علاوه بر ویژگی های عالی که دارد از حجم مناسب و قیمتی بسیار متناسب برخوردار است. برای تهیه این محصول میتوانید وارد سایت لچیک شوید تا جنس اصل و اورجینال منتخب خود را با بالاترین کیفیت دریافت نمایید.

ریمل لچیک گزینه ای عالی برای آرایش های روزمره و ایجاد آرایش های حرفه ای در مجالس مختلف می باشد . از آرایش چشم هایتان غافل نشوید و فراموش نکنید که کشیدن خط چشم همراه با مصرف ریمل زیبایی بسیار زیادی را در چهره تان رقم خواهد زد . امیدواریم میزان کیفیت ریمل لچیک برای تان رضایت بخش باشد .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *