مطالب

مژه هایی زیبا با بهترین ریمل حجم دهنده دنیا

ریمل حجم دهنده خوب

مژه هایی زیبا با بهترین ریمل حجم دهنده دنیا

برای آرایش مژه ها با بهترین ریمل حجم دهنده، باید ابتدا مقدار مناسبی از مایع ریمل را بر روی فرچه قرار دهید. برای این کار می‌توانید فرچه ریمل را درون ظرف بچرخانید و سپس به یکباره بیرون بکشید.

در  صورتی که ریمل شما کیفیت خوبی داشته باشد با چند حرکت ساده مژه هایتان را به بهترین شکل ممکن آرایش خواهد کرد. بدین منظور می توانید چشم هایتان را به صورت نیمه باز نگه دارید و از ریشه مژه شروع به شانه زدن توسط برس مخصوص ریمل نمایید.

یک ریمل حجم دهنده و بلند کننده حین شانه زدن، مژه ها را با طول و حجم بیشتری همراه می نماید، در نتیجه زیبایی ظاهری چشم هایتان نیز افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که از ریمل لچیک استفاده نمایید متوجه می شوید که ماندگاری آن بسیار بالاست. برای  داشتن مژه های طبیعی، زیبا و پرپشت حتماً باید آرایش قبلی را پاک کنید. پس،ابتدا صورتتان را از هر نوع آرایش قبلی پاکسازی کرده و  پس از مصرف سایه و خط چشم از ریمل استفاده کنید.

برای ریمل زدن از قسمت داخلی چشم شروع کرده و به سمت قسمت انتهای چشم مژه ها را برس بکشید. این کار را ۲ تا ۳ بار تکرار نمایید تا نتیجه لازمه ایجاد شود. ریمل حجم دهنده و بلند کننده لچیک، هم برس مناسبی دارد و هم مایع آن بسیار استاندارد و با کیفیت است، لذا می توان به  ساده ترین شکل ممکن زیبایی لازم را برای چشم ها ایجاد کرد.

پس از آرایش پلک بالا می توانید مراحل آرایش مژه را برای مژه های پلک پایینی نیز تکرار کنید؛

معمولا مژه های پایین کوتاه و کم پشت به نظر می رسند. می توانید برای مژه های پلک پایین خود از یک برس نازک تر استفاده کنید.
اگر در پایان ریمل زدن متوجه شدید که مژه های شما به هم چسبیده اند و مواد روی آن ها انباشته شده است، یک برس تمیز برداشته و مژه ها را با آن شانه کنید تا مواد به طور یکدست بر روی مژه ها پخش شوند.

اگر دوست دارید مژه های شما پرپشت تر به نظر برسند، یک لایه دیگر نیز روی مژه ها ریمل بزنید.

بهتر است برای داشتن مژه هایی پرپشت، دو یا حتی سه لایه ریمل بر روی آن بزنید.

چند دقیقه صبر کنید تا ریمل روی مژه ها شما کاملا خشک شوند و سپس دوباره با استفاده از فرمژه آن ها را فر نمایید. البته انجام این مرحله کاملا اختیاری است و به سلیقه شما بستگی دارد.

استفاده کردن  از برس ریمل های مناسب در آرایش چشم ها، می‌تواند فرمی دراماتیک، جذاب و خیره‌کننده در چهره شما ایجاد کند. اگرچه در آرایش های روزمره بسیاری از افراد ریمل استفاده نمی‌کنند اما گاهی استفاده از ریمل به تنهایی بدون هیچ آرایش دیگری می‌تواند تاثیرگذاری زیبا و خاص داشته باشد.

اینکه بدانید کدام ریمل با چه مدل برس و یا فرچه‌ای برای آرایش چشم های  شما متناسب و خوب است، می‌تواند کار را آسان تر کند. اگر می‌خواهید مژه‌های پرتری داشته باشید و یا ترجیح می‌دهید مژه‌های شما کمی بلندتر دیده شود، گاهی هم اینکه ریمل کمی به مژه‌ها حالت بدهند و در واقع مژه‌ها را فر کند کافی می باشد. در مجموع به بهترین ریمل حجم دهنده نیاز خواهید داشت پس لچیک انتخاب خوبی است.

فرم برس ریمل می‌تواند تاثیربسیار زیادی  در کیفیت و اثرگذاری آن داشته باشد.

-اگه ریمل بر روی مژه های شما گلوله شده است آن را با دست جدا نکنید و مژه را نکشید. این کار باعث ریزش مژه و التهاب پلک چشم های شما میشود و به مرور زمان به کم پشت شدن مژه های شما منجر میشود. برای پاک کردن ریمل بهتره است از لوازم آرایشی مخصوص پاک کردن ریمل، مانند شیر پاک کن استفاده نمایید.

۸-پس از استفاده از ریمل حتما درب ریمل را محکم ببندین چون در مجاورت هوا آلوده میشود. در ضمن بسته نگه داشتن درب ریمل، به افزایش طول عمر ریمل شما هم نیز کمک میکند.

ریمل حجم دهنده خوب

آنهایی که مژه‌های بلندی دارند نیازی به استفاده کردن از ریمل‌ حجم دهنده و بلند کننده ندارند برعکس باید ریملی را انتخاب کنید که حجم دهنده باشد.

این دسته از خانم‌ها باید صبر کنند تا لایه ی اولیه ی ریمل خشک شده است و سپس مژه‌ها را از ریشه ریمل بزنید تا پرتر به نظر برسد.

چه اشخاصی نباید از ریمل حجم دهنده خوب استفاده کنند؟

مژ‌ه‌های سیخکی هیچ گونه حالتی ندارند ؛ بلکه فقط به ‌صورت یک خط مستقیم رشد می‌کنند. در این حالت باید هم از فرمژه استفاده کرد و هم از ریمل های حالت دهنده و بلند استفاده نمایید؛ این دسته از خانم‌ها نباید از ریمل دحجم دهنده خوب استفاده کنند چون مژه‌های‌شان سنگین می شود و خیلی مصنوعی به نظر می‌رسند.

بهترین ریمل حجم دهنده

تعداد و اندازه تارهای فرچه ریمل حجم دهنده و بلند کننده لچیک طوری تعبیه شده که مژه هایتان را به زیبایی فرم دهد. دیگر نیاز به استفاده از هیچ ماده آرایشی اضافی نمی باشد تنها با یک ریمل ساده می‌توان مژه ها را بلند و پرپشت نمود، همچنین به آن ها حالت داد و زیبایی لازم را در چهره ایجاد کرد. بهترین ریمل حجم دهنده با مارک لچیک هم اکنون در سایت این مجموعه موجود است،پس اگر به فکر زیباسازی چشم هایتان هستید می توانید با قیمتی مناسب بهترین محصول را سفارش دهید.

کیفیت بالای ریمل حجم دهنده خوب

یک ریمل حجم دهنده خوب، کیفیت مناسبی داشته و غیر آسیب رسان است. بدین ترتیب چشم ها با هیچ مشکل، بیماری یا آلرژی و آسیبی همراه نشده و مژه ها نیز دچار ریزش نخواهند شد. ریمل لچیک جزو بهترین گزینه ها برای زیبا سازی مژه ها محسوب می‌شود.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *